مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 04:422022-05-26بين الملل

خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران


رژیم صهیونستی از افشای اطلاعات ترور نظامی ایرانی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خشمگین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وای نت، تشکیلات جنگی رژیم صهیونیستی از افشای اطلاعات ترور نظامی ایرانی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خشمگین شده است و آمریکا در ارتباط با افشای این اطلاعات مقصر می داند.

گفته شده مقامات جنگی رژیم صهیونیستی از انتشار اطلاعات ترور نظامی ایرانی در آمریکا به شدت شگفت زده و خشمگین هستند و نسبت به این اقدام به شدت دچار نگرانی شده اند.

خبر نگرانی و عصبانیت مقامات تل آویو از آمریکا را روزنامه یدیعوت اخرونوت به عنوان پرانتشارترین روزنامهٔ رژیم صهیونیستی در ساعات نیمه شب به وقت تل آویو منتشر کرده، هرچند جزییات بیشتری از این واکنش اعلام نکرده است.

انتشار گزارش خشم و عصبانیت مقامات صهیونیستی از شرکای آمریکایی خود تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که برخی گزارش ها حاکی از ان است که مقام های رژیم صهیونیستی به ترور شهید صیادخدایی، توسط مأموران این رژیم اذعان کرده اند.

در گزارش نیویورک تایمز گفته شده که هرچند سخنگوی نفتالی بنت در این ارتباط اظهارنظری نداشته است، اما یک مقام مطلع گفته است که تل آویو انجام این کار را به اطلاع واشنگتن رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران

خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران