مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 23:172022-05-25اجتماعي

ظرفیت کاروان های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد


ظرفیت کاروان های زیارتی سوریه با توجه به افزایش تعداد ایستگاه های پروازی و استقبال زائران برای تشرف به حرم حضرت زینب سلام الله علیها، تا پایان خردادماه تکمیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر با افزایش تقاضا برای سفر زیارتی به سوریه، ظرفیت کارون های سوریه تکمیل شد و متقاضیان تشرف به حرم حضرت رقیه و زینب سلام الله علیهما باید برای مردادماه برنامه ریزی کنند.

تعداد ایستگاه های پروازی سوریه به 9 ایستگاه رسید علاوه بر این، هم زمان با اعزام های خردادماه، ایستگاه های پروازی نیز افزایش یافته؛ به طوری که علاوه بر ایستگاه پروازی تهران، ایستگاه های پروازی مشهد، تبریز، کرمان، شیراز، یزد، ساری، اصفهان و بندرعباس نیز برای انتقال زائران سوریه فعال شده است.

این امر در حالی است که سال گذشته با آغاز ازسرگیری سفرهای زیارتی به سوریه، زائران شهرهای مختلف باید از ایستگاه پروازی تهران به سوریه مشرف شوند.

زائران با پرواز ایران ایر و اجنحهالشام به سوریه می روند همچنین سفر زائران سوریه فقط در قالب کاروان است و پروازهای زائران حرم عمه سادات در قالب کاروان های زیرنظر سازمان حج و زیارت توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و اجنحهالشام صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کاروان های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد

ظرفیت کاروان های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد