مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:572022-05-25سياسي

تولیت آستان قدس رضوی: روحانیت همواره در میدان ایثار و شهادت پیشتاز بوده است


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه روحانیت در میدان ایثار و شهادت همواره پیشتاز بوده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند به هیچ عنوان نمی توانند جلوی نورانیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، آیت الله احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی امشب در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان طبس اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه فداکاری های شهدای گرانقدر روز به روز پربارتر و بالنده تر می شود و حداقل کار ما در برابر این فداکاری ها، تعظیم و تکریم است که یک وظیفه اخلاقی است.

وی افزود: قدردانی و تشکر و تبلیغ و ترویج روحیه فداکاری و ایثار از ویژگی های برگزاری یادواره های شهدا است.

وی بیان داشت: جامعه ای که می خواهد استقلال و آزادی داشته باشد باید روحیه ایثار، فداکاری و مسئولیت پذیری در برابر همه مردم جامعه را تقویت کند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: شهادت در ادبیات اسلامی ما به عنوان یک معیار و نشان ارزنده بیان شده است و بر اساس احادیث و روایات، معیار سنجش اعمال و عبادات، مقام شهید است.

آیت الله مروی با بیان اینکه روحانیت معزز در همه زمینه های علمی، نظامی، سیاسی و اجتماعی پیشتاز بوده و عده زیادی از آن ها در دفاع از مکتب و اسلام ناب به شهادت رسیده اند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند به هیچ عنوان نمی توانند جلوی نورانیت، عظمت و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی: روحانیت همواره در میدان ایثار و شهادت پیشتاز بوده است

تولیت آستان قدس رضوی: روحانیت همواره در میدان ایثار و شهادت پیشتاز بوده است