مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:472022-05-25اجتماعي

دریافت هرگونه وجه بجز بیمه و کتب در زمان ثبت نام در مدارس ایلام ممنوع است


دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتب درسی در مدارس هیأت امنایی و دولتی ممنوع است.

- علیرضا قریشی زاد دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دبیر خانه ستاد ثبت نام دانش آموزان در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تشکیل شده و شماره تلفن 33342270 آماده دریافت انتقادات و شکایات اولیا دانش آموزان است.

  وی افزود: ستادهای ثبت نام دانش آموزی در سه سطح استان، منطقه و مدرسه از هفته اول خرداد ماه آغاز و دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتب درسی در مدارس هیأت امنایی و دولتی ممنوع است اما مدارس خاص و غیر دولتی تابع مقررات قانونی خود هستند.

  دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در دوره های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم در مدارس دولتی به صورت حضوری و از طریق سامانه سیدا انجام می شود.

  قریشی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه پس از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سامانه سیدا و غیر حضوری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت هرگونه وجه بجز بیمه و کتب در زمان ثبت نام در مدارس ایلام ممنوع است

دریافت هرگونه وجه بجز بیمه و کتب در زمان ثبت نام در مدارس ایلام ممنوع است