مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:372022-05-25سياسي

مجری یزدی صاحب مدال میکروفون طلایی جشنواره ملی سعدی شد


مجری یزدی به عنوان نماینده این شهر میراث جهانی در جشنواره ملی سخنوری سعدی شرکت کرد و میکروفن طلایی این دوره جشنواره را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مسعود باغستانی یکی از مجریان یزدی به عنوان نماینده این استان در جشنواره ملی سخنوری و فن بیان سعدی شرکت کرد و بعد از اجرا و داوری موفق به کسب مدال میکروفون طلایی مدرس و سخنران این دوره جشنواره  سخنوران ایران شد.

در این دوره جشنواره ملی مجریان و سخنوران ایران، چهار یزدی به نام هلیا فیاضیان هفت ساله به عنوان مجری خردسال، الهه سادات ایرانی 16 ساله، راحله  منتظری و حانیه یوسف زهی از دیگر نمایندگان استان یزد در جشنواره ملیی سعدی بودند که حائز رتبه برتر شدند.

 جشنواره ملی سعدی هرساله با هدف شناسایی و معرفی بهترین مجریان صحنه و سخنوران کشور توسط موسسه شهریاران سخن (ایران مجری) برگزار می شود.

 یازدهمین جشنواره ملی سعدی با حضور 120 سخنور و مجری از سراسر کشور به مدت دو روز در تهران برگزار شد و  داوری این رقابت ها را فریبا علومی یزدی رییس جشنواره، سید کمال هاشم زاده ، مهدی آقابیگی ، مرتضی ایمانی و سپهر شکریان به عهده داشتند.

مسعود باغستانی، نماینده یزدی که موفق به کسب مدال میکروفن طلایی این جشنواره شده است، در گفت و گو با خبرنگار فارس، با توجه به اهمیت فن بیان در ایجاد ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجری یزدی صاحب مدال میکروفون طلایی جشنواره ملی سعدی شد

مجری یزدی صاحب مدال میکروفون طلایی جشنواره ملی سعدی شد