مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:372022-05-25اقتصادي

اجرای 3 طرح عمرانی از مصوبات سفر استاندارآذربایجان غربی به شهرستان چالدران


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چالدران، گفت: سه طرح راه و شهرسازی برای توسعه و آبادانی شهرستان چالدران مصوب شده که عملیات اجرایی این طرح ها آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چالدران، اظهار داشت: سه طرح راه و شهرسازی برای توسعه و آبادانی شهرستان چالدران مصوب شده که عملیات اجرایی این طرح ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: تعریض و بهسازی محورهای چالدران - چایپاره، چالدران – خوی و طرح احداث سالن مدیریت بحران از طرح های در دست اقدام در شهرستان چالدران است.

  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد :رسیدگی و توجه به راه های ارتباطی شهرستان چالدران برای ایمن سازی راه های دسترسی به این شهرستان در اولویت است.

خاطرنشان می شود در این جلسه، تمام مصوبات سفر استاندار به شهرستان چالدارن بررسی و پیشرفت پروژه ها در تمام حوزه ها رصد شد همچنین راهکارهای لازم برای اجرای طرح های ناتمام نیز در این جلسه توسط مقام عالی استان ارائه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح عمرانی از مصوبات سفر استاندارآذربایجان غربی به شهرستان چالدران

اجرای 3 طرح عمرانی از مصوبات سفر استاندارآذربایجان غربی به شهرستان چالدران