مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:322022-05-25اجتماعي

توفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند اما امتحانات برقرار است!/


با فروکش کردن شدت گرد و غبار در اغلب مناطق کشور، برخلاف امروز و دیروز خبری از تعطیلی گسترده مدارس، دانشگاه ها و ادارات در استان های مختلف نیست اما اوضاع هنوز به روال عادی هم بازنگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آن گونه که از سیستان و بلوچستان خبر می رسد، توفان در این خطه پهناور مشکلات زیادی به دنبال داشته تا جایی که ستاد مدیریت بحران استانداری این خطه تشکیل جلسه داده و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، تمامی ادارات شهرستان های منطقه سیستان، فردا پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

تصمیمی که اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای آن را بدین شرح اعلام کرد: پیرو هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره چهار و با استناد به گزارشات دریافتی از هواشناسی و محیط زیست مبنی بر روند افزایشی غلظت ذرات گرد و غبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات شهرستان های منطقه سیستان به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک روز پنجشنبه پنجم خرداد تعطیل اعلام شدند.

بر اساس این اطلاعیه، دستگاه های امدادی و خدمات رسان، مدیریت بحران فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط با مراودات مرزی از شمول تعطیلی استثنا هستند و همچنین امتحانات سراسری واحد های آموزشی (مدارس) مطابق با برنامه تعیین شده قبلی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند اما امتحانات برقرار است!/

توفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند اما امتحانات برقرار است!/