مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:022022-05-25اجتماعي

سفر دامپزشک آفریقایی برای بررسی شرایط توله یوز «ایران»


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از حضور دامپزشکی از کشور آفریقای جنوبی در ایران برای انتقال تجارب نگهداری و تکثیر این گونه جانوری و بررسی شرایط توله یوز «ایران» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: با حضور دکتر پیتر کالدوِل، دامپزشک معتمد مراکز حفاظت و تکثیر یوزپلنگ آفریقایی از کشور آفریقای جنوبی در محل نگهداری توله یوز در پارک پردیسان، آخرین وضعیت سلامت این گونه جانوری بررسی و نکات تجربی به تیمارگران یوز ارائه شد.

وی افزود: دکتر پیتر کالدوِل از یک مرکز نگهداری یوزهای آفریقایی، برای یک سفر پنج روزه عازم ایران شده و در این سفر علاوه بر معاینه توله یوز، بازدیدی هم از مرکز تکثیر یوز آسیایی در پارک ملی توران خواهد داشت و در بازدید میدانی، آموزش های لازم و انتقال تجربه به همکاران صورت خواهد پذیرفت.

اکبری گفت: این دامپزشک، نوع تغذیه و نحوه وزن گرفتن حیوان را بررسی و برنامه های لازم را برای روش های صحیح تغذیه ارائه خواهد داد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در پارک ملی توران هم آخرین وضعیت یوز ماده ایران از لحاظ سلامتی و شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دامپزشک آفریقایی برای بررسی شرایط توله یوز «ایران»

سفر دامپزشک آفریقایی برای بررسی شرایط توله یوز «ایران»