مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:022022-05-25ورزشي

«سلام به فرمانده» از نصف جهان تا تهران/ عرض ارادت ملت به امام امت


جای جای ایران اسلامی از خراسان و اصفهان گرفته تا گیلان و فارس و تهران این روزها صحنه همخوانی پرشور دهه نودی هایی است که با زمزمه سرود «سلام فرمانده» به ساحت امام عصر(عج) ادای ارادت می کنند.

- - گروه استان ها: این روزها پرچم حماسه آفرینی انقلاب به دست دهه نودی ها افتاده، سلام فرمانده سرودی است که شهر به شهر و استان به استان و حتی کشور به کشور، تبدیل به نماد شور و شعور نسلی شده که ان شاءالله، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهند بود.

سرودی که خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده و همچون عصای موسی، نقشه های ساحران فرهنگی را نقش برآب می کند.

این بخشی از یادداشت سیدرضا نریمانی ذاکر اهل بیت است که این روزها در آستانه اجتماع صدهزارنفری ورزشگاه آزادی رسانه ای شده و در عبارات و جملاتی کوتاه از سرودی گفته است که حالا حتی در دورترین روستاهای ایران زمزمه می شود.

سلام فرمانده نخستین بار در صحن مسجد مقدس جمکران توسط دهه نودی ها طنین انداز شد و سپس شهر به شهر و روستا به روستا دهان به دهان چرخید.

مهدی رسولی با انتشار پیامی در توییتر نوشته است من به قلب های معصوم شما ایمان دارم؛ شما نسل ظهورید و با سلام فرمانده دارید بزرگ می شوید! شمرده ام در هر بار خواندنتان 17 بار سلام می دهید محضر فرمانده! حالا اگر در اجتماع 100 هزار نفریِ پنج شنبه تان این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام به فرمانده» از نصف جهان تا تهران/ عرض ارادت ملت به امام امت

«سلام به فرمانده» از نصف جهان تا تهران/ عرض ارادت ملت به امام امت