مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:572022-05-25اقتصادي

حادثه متروپل درس عبرتی برای صنعت ساختمان سازی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران حادثه آوار و ریزش ساختمان تجاری و اداری متروپل را درس عبرتی برای صنعت ساختمان و مسکن در کشور از جمله مازندران بیان کرد.

- ، رضا علیخانی شامگاه چهارشنبه در اجلاس ملی معماری و صنعت ساختمان در شمار با بیان اینکه صنعت ساختمان یکی از پیچیده ترین و شبکه ای ترین صنعت مولد در جهان محسوب می شود و اثرات گسترده ای را در سایر حوزه های از جمله صنعتی، اجتماعی و اقتصادی به جا می گذارد از آن به عنوان صنعت چندبعدی یاد کرد.

وی با اظهار اینکه صنعت ساختمان بیش از 120 رشته تخصصی و عملیاتی را دربر می گیرد، ادامه داد: صنعت ساختمان دارای شاخه های لجستیکی، زنجیره تأمین و غیره است و این زنجیره قبل و از احداث خدمات رسانی می کند.

وی گفت: همچنین در حوزه اقتصاد کلان رابطه تنگاتنگی بین شاخص های اقتصادی و متغیرهای حوزه مسکن وجود دارد وهرگونه توسعه و رکود در صنعت مسکن می تواند بر حوزه های دیگر تأثیر مثبت یا منفی گذارد از این رو سرمایه گذاری در بخش مسکن از شاخص های مهم رشد اقتصادی و توسعه محسوب می شود.

علیخانی اظهار داشت: هرگونه توسعه در صنعت رشد اقتصادی و اجتماعی را درپی دارد، از این رو صنعت مسکن سازی دربرگیرنده بخش اعظمی از درآمدهای خانوار است و بخش مهمی از حجم نقدینگی کشور به این بخش سرازیر می شود لذا هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه متروپل درس عبرتی برای صنعت ساختمان سازی است

حادثه متروپل درس عبرتی برای صنعت ساختمان سازی است