مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:472022-05-25سياسي

برنامه های دهه کرامت کرمانشاه تشریح شد/ امامیان: برنامه های باشکوهی برگزار خواهد شد


دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از دو سال برنامه ها حضوری خواهد بود، عنوان داشت: در برگزاری برنامه های امسال امسال تفاوتی وجود دارد و آن سال روز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، سید جعفر امامیان در نشست خبری برنامه های دهه کرامت و جشن های بین المللی زیر سایه خورشید، اظهار داشت: با عنایت حضرت امام رضا علیه السلام برنامه های امسال را نیز توفیق خدمت داریم.

وی با اشاره به اینکه با حضور مردم ولایی برنامه های باشکوهی برگزار می شود، افزود: در برگزاری برنامه های امسال امسال تفاوتی وجود دارد و آن سال روز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد است، لذا برخی از برنامه ها به مناسبت این رویدادها اجرا خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های امسال از 11 خرداد ماه آغاز خواهد شد تصریح کرد: این روز مصادف است با روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) که کانون بانوان و خانواده روز شادی رقم خواهد زد.

امامیان اجرای برنامه دختر آفتاب و تجلیل از دختران برتر و جشن در شب میلاد حضرت معصومه (س) را از برنامه های این روز اعلام کرد.

وی ادامه داد: روز سیزدهم خردادماه شاهد حضور دو کاروان خدام و پرچم متبرک خواهیم بود و برنامه های متعددی اجرا خواهد شد که یکی دیگر از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه کرامت کرمانشاه تشریح شد/ امامیان: برنامه های باشکوهی برگزار خواهد شد

برنامه های دهه کرامت کرمانشاه تشریح شد/ امامیان: برنامه های باشکوهی برگزار خواهد شد