مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-25سياسي

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی وحرکت گمراه کننده ای که از هر طرف به سمت ملت ایران سرازیر شده است.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در نشست دو روزه جهاد تبیین در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی) در مدرسه علمیه امام خمینی بوشهر اظهار داشت: تأثیرگذاری بر افکار عمومی، دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم و به خصوص جوانان ها یکی از هدف های بزرگ دشمنان اسلام و ایران و انقلاب است که جهاد تبیین خنثی کننده این حرکت گمراه کننده ای که از هر طرف به سمت ملت ایران سرازیر است.

وی گفت: امروز میدان برای انتشار افکار باز است و می توانیم پاسخ به سوالات و شبهات و شبهه پراکنی ها و افکار درست و صحیح را منتشر کنیم و می توانید در این زمینه به معنی واقعی کلمه جهاد کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه بایستی حقایق را با منطق قوی و متقن و با عقلانیت کامل همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی و به کار گیری اخلاق منتشر کرد، اضافه کرد: امروز همه ما با توجه به میزان سهم هایی که داریم باید در این میدان حرکت کنیم.

حجت الاسلام طاهری خطاب به طلاب تصریح کرد: حقایق جامعه و کشور و انقلاب خودتان را روایت کنید، اگر شما انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت می کند و دشمن هر جور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است