مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-25پزشكي

3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول بهره برداری شد


همزمان با چهارم خرداد که به نام روز مقاومت و پایداری دزفول نامگذاری شده است، 3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول به بهره برداری رسید.

- ، رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عصر امروز چهارشنبه در آیین افتتاح 3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن اجتماعات غدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این سه مرکز شامل مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت، مرکز رشد و فناوری سلامت و مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری است.

علیرضا خسروپناه افزود: در روزی که تمام استان به دلیل گرد و خاک شاهد یک تعطیلی گسترده است، افتتاح این 3 مرکز نشان دهنده عزم جدی مسئولان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دزفول برای رفع مشکلات اقلیمی منطقه است.

وی عنوان کرد: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت متشکل از یک شورای راهبردی با حضور اندیشمندان بزرگ کشور خواهد بود که هدف آن تحقیق و ارائه راهکار در راستای خروج منطقه از مشکلات اقلیمی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ادامه داد: این اولین مرکز تغییر اقلیم و سلامت در کشور است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی دزفول به بهره برداری رسیده است.

خسروپناه با بیان اینکه مرکز رشد و فناوری سلامت، پیوند دهنده 3 بخش پژوهش، صنعت و سرمایه گذاری است، گفت: یکی از اهداف بلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول بهره برداری شد

3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول بهره برداری شد