مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:272022-05-25اقتصادي

خرید 26 هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی 26.

7 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان زنجانی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 26.

7 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی 1400 برداشت کرده اند از طریق سیلوی های استان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق وعده دولت مطالبات گندم کاران در اسرع وقت به حساب کشاورزان پرداخت می شود، اضافه کرد: طبق نرخ تعیین شده به ازای هر کیلوگرم 11 هزار و 500 تومان به حساب کشاورزان واریز می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 93 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: جمع کل خرید تضمینی گندم بیش از 3 هزار و 70 میلیارد ریال است و بیش از 2 هزار و  849 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

وی گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب 10 هزار و 500 تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 26 هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی

خرید 26 هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی