مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-25بين الملل

توقیف بار کشتی ایران در یونان/ احضار کاردار یونان به وزارت خارجه


یک فروند کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت یونان در سواحل این کشور نگه داشته و بار آن با حکم دادگاه و با هماهنگی دولت آمریکا، - در ابتدای این بیانیه آمده است: یک فروند کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت یونان در سواحل این کشور نگه داشته و بار آن با حکم دادگاه و با هماهنگی دولت آمریکا، توقیف شد.

سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی کشور نسبت به اقدام دولت یونان در رابطه با نگه داشتن خواست که فوراً به تعهدات بین المللی خود عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی کشور نسبت به اقدام دولت یونان در رابطه با نگه داشتن کشتی با پرچم جمهوری اسلامی ایران و توقیف بار آن، واکنش نشان داد و در بیانیه ای از دولت یونان خواست که فوراً به تعهدات بین المللی خود عمل کند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: یک فروند کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت یونان در سواحل این کشور نگه داشته و بار آن با حکم دادگاه و با هماهنگی دولت آمریکا، توقیف شد درحالی که این کشتی به منظور حفظ ایمنی پرسنل و کشتی، به سواحل یونان پناه برده است اما متاسفانه هیچ گونه همکاری و کمک رسانی با کشتی مدنظر قرار نگرفته و توسط نیروهای نظامی، تخلیه بار صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بار کشتی ایران در یونان/ احضار کاردار یونان به وزارت خارجه

توقیف بار کشتی ایران در یونان/ احضار کاردار یونان به وزارت خارجه