مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-25سياسي

پیگیری و حل مشکلات جامعه عشایر فارس


در آستانه حضور رییس سازمان امور عشایری کشور در استان فارس، مجمع جهادگران جهاد تبیین این استان با صدور بیانیه ای پیگیری و حل مشکلات جامعه عشایر فارس را تا حصول نتیجه خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در آستانه حضور رییس سازمان امور عشایری کشور در استان فارس مجمع جهاد گران جهاد تبیین این استان  با صدور بیانیه پیگیری وحل مشکلات جامعه  عشایر فارس را تا حصول نتیجه خواستار شدند.

در این بیانیه آمده است: اینک که قرار است با پیگیری ها و مطالبات صورت گرفته توسط قشر فرهیخته اصحاب رسانه استان فارس، بالاترین مقام اجرایی کشور در امور عشایر به فارس همیشه در قله سفر کند، ضمن دعوت از ایشان جهت حضور در پاتوق تبیین بر خود لازم می دانیم بر اساس تکلیف و رسالت خود در جهاد تبیین و پاسخ تکلیف چند نکته ای را محضر ایشان، نمایندگان و مسئولان استانی در راستای حل و رفع مشکلات جامعه عشایری استان فارس عرض نماییم.

مگر نه آن است که امام روح الله در فرازی از بیانات خود در باب عشایر فرمودند از مسئولان مملکتی می خواهم که در کنار مسئولیت های سنگینی که دارند، هرچه بیشتر و سریع تر در رفع وحل مشکلات و کمبودهای عشایر بکوشند.

 مگرنه آن است که مقام معظم رهبری جانشین برحق آن امام صالح بارها از عشایر غیور و همیشه در صحنه برای دفاع از انقلاب و آرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری و حل مشکلات جامعه عشایر فارس

پیگیری و حل مشکلات جامعه عشایر فارس