مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-25اجتماعي

ترافیک پرحجم و روان در خروجی های شرقی پایتخت


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد در لاین جنوب به شمال این محور روان و عادی است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی درمحورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: تردد وسایل نقلیه در دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و خوشبختانه هیچگونه بار ترافیکی در مسیرهای عبوری این محور وحود ندارد.

کهریزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی محور های شرق استان افزوده خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم و روان در خروجی های شرقی پایتخت

ترافیک پرحجم و روان در خروجی های شرقی پایتخت