مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-25سياسي

خسرویان: کسب و کارهای مهارت محور کلید اشتغال است


کسب و کارهای مهارت محور کلید اشتغال است و راه آن از توسعه زیرساخت های دانشگاه فنی و حرفه ای می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، جلسه هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در محل دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان برگزار شد.

 عرفان خسرویان در ادامه برنامه های سفر خود به استان همدان با حضور در جلسه هیأت رییسه دانشگاه، با رؤسای مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان به گفت وگو نشست.

وی با برشمردن ظرفیت های استان همدان تصریح کرد: اگر بخواهیم شاهد توسعه و تحول این استان باشیم، باید دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان بداند که مأموریتی جز اشتغال آفرینی ندارد و اگر بخواهیم اشتغال را در همدان توسعه بدهیم حتماً مدل اشتغالی ما در همدان باید مدل متناسب با خود استان باشد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به ظرفیت های این استان به تشریح پتانسیل های موجود فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و محصولات کشاورزی همدان پرداخت و افزود: این ظرفیت ها دیده نشده اند و برنامه ریزی باید مبتنی بر نیاز باشد.

 خسرویان در خصوص راه های طی شده و دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی از مسیرهای سختی عبور کرده ایم و بسیاری از ملت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسرویان: کسب و کارهای مهارت محور کلید اشتغال است

خسرویان: کسب و کارهای مهارت محور کلید اشتغال است