مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:172022-05-25اجتماعي

ترافیک چهارشنبه ای در محورهای شمال


در حال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به صورت پرحجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به صورت پرحجم است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی مبنی بر پیش بینی باران توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان های شمال است .

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک چهارشنبه ای در محورهای شمال

ترافیک چهارشنبه ای در محورهای شمال