مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-25سياسي

شهدای روحانی اهل سنت کردستان در کلام علمای تشیع و تسنن


اعضای گروهک ضدانقلاب ماموستا ملاحیدر فهیم را 10 روز در کوه های اورامانات گرداندند تا فقط فتوا دهد که کار گروهک های ضدانقلاب درست و نظام اسلامی باطل است اما این عالم دینی به دلیل تسلیم نشدن در برابر چنین خواسته ای به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج؛ انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و.

، در داخل و خارج از ایران گردید.

به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره گیری از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم نستوه و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه­ های استوار پیشینه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشت.

این انقلاب، خصوصیات منحصر به فردی دارد رویکرد ارزشی و هدف گیری اصلاح مفاسد جهانی و بشری با هدف حاکم سازی فرهنگ توحیدی به جای فرهنگ الحادی و استبدادی آن موجب شده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان موانع بسیاری در برابر آن قرار دهند تا جلوی رشد این شجره طیبه را سد نمایند.

دفاع مقدس، جنگ های داخلی و تحریم های اقتصادی و .

از هجمه های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هر کدام از این دسیسه ها برای براندازی حکومتی کافی بوده است، اما به برکت خون پاک شهدا تمام این توطئه ها یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای روحانی اهل سنت کردستان در کلام علمای تشیع و تسنن

شهدای روحانی اهل سنت کردستان در کلام علمای تشیع و تسنن