مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-25پزشكي

بهبود و ترخیص 28 مصدوم حادثه متروپل


معاون درمان وزارت بهداشت از ترخیص و بهبود 28 مصدوم حادثه متروپل در آبادان خبر داد و گفت: تمام تلاش کادر درمان برای رسیدگی به مصدومان این حادثه به کار گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت در سفری ویژه به استان خوزستان از ساختمان متروپل، بیمارستان شهیدبهشتی و آیت اله طالقانی آبادان و نیز بیمارستان مادر رامهرمز بازدید کرد.

  معاون درمان در این سفر که به دلیل شرایط نامساعد جوی، از طریق زمینی انجام شد،  روند خدمت رسانی گروه های درمانی به مصدومان و بیماران این حادثه را مورد بررسی قرار داد.

  کریمی پس از بازدید از مراکز درمانی اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر مصدومان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده و تنها یک مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان در بخش مراقبت های ویژه و سه نفر در  بخشهای عادی بستری اند.

  وی گفت:  امیدوار هستیم که تعداد فوتی ها و مصدومان بیش از این نباشد هر چند که با توجه به شدت حادثه و آواربرداری  کامل،  امکان تغییر این اعداد وجود دارد.

  معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: همه تلاش کادر درمان در آبادان به کار گرفته شده و امکانات بسیج شده است  و از نظر خدمات رسانی، تخصص های لازم و تجهیزات هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود و ترخیص 28 مصدوم حادثه متروپل

بهبود و ترخیص 28 مصدوم حادثه متروپل