مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:272022-05-25فرهنگي

همدستی براندازان و طرفداران افراطی: حذف هر که اندکی سرمایه اجتماعی دارد


یک سیستم بسته یا محدود، ترس از مشارکت دادن دیگران دارد یا هر نوع بازخوردی را یک توطئه می داند و به صورت وارونه، به مرور این وفادارانش هستند که به معترض تبدیل می شوند و معترضان نیز به خروج کنندگان.

- همدستی براندازان و طرفداران افراطی: حذف هر که اندکی سرمایه اجتماعی دارد هیرشمن می گوید: یک سیستم بسته یا محدود، ترس از مشارکت دادن دیگران دارد یا هر نوع بازخوردی را یک توطئه می داند و به صورت وارونه، به مرور این وفادارانش هستند که به معترض تبدیل می شوند و معترضان نیز به خروج کنندگان.

امیر ناظمی* در شرق نوشت: مهم نیست اصغر فرهادی باشی یا پرویز پرستویی ، مهم نیست یکی از طلایی های المپیکی باشی یا رضا براهنی یا محمدرضا شجریان یا حتی یک شرکت استارت آپی موفق، همه اینها در سال های اخیر در یک هم دستی عجیب میان براندازان و تندروهای داخلی چنان مورد هجوم و آزار قرار گرفته اند که بعد از مدتی ترجیح داده اند تا در سکوتی تلخ، ناامیدانه شاهد لجن مالی نام و اعتبار خود شوند! ما شاهد سریالی بی پایان از یک راهبرد خطرناک هستیم؛ حذف هرکسی که اندک اعتبار اجتماعی در ایران امروز دارد! پدیده پرتکرار این روزهای ایران یک چیز است؛ القای این تفکر که همه آنانی که در ایران مانده اند یا بازنده اند یا بی اخلاق! نظریه ای برای چارچوب بندی هیرشمن (Hirschman) کتابی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدستی براندازان و طرفداران افراطی: حذف هر که اندکی سرمایه اجتماعی دارد

همدستی براندازان و طرفداران افراطی: حذف هر که اندکی سرمایه اجتماعی دارد