مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:222022-05-25سياسي

فضای مجازیِ رها چطور می تواند به عملیات تروریستی کمک کند؟


شهادت شهید حسن صیاد خدایی قلب های خیلی از ما را آکنده از غم کرده است، اما باید ببینیم فضای مجازیِ رها به کمک ابزار هوش مصنوعی چطور می تواند به عملیات تروریستی در کشور کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یادداشت- مهدی رضا برنا دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس و دانشجوی دکترای هوش مصنوعی: خبر شهادت شهید حسن صیاد خدایی آن هم در دل تهران قلب های خیلی از ما را آکنده از غم کرده است.

در این مطلب سعی داریم توضیح دهیم که فضای مجازیِ ول به کمک ابزار هوش مصنوعی چطور می تواند به عملیات تروریستی در کشور کمک کند.

برای ساده تر شدن برخی از مسائل و کمک به تبیین عمومی (در راستای جهاد تبیین)  به صورت گام به گام توضیح داده شده اند تا مطالبی که آسیب های جدی فضای مجازیِ ول برای کشور عزیزمان دارد بهتر و همگانی تر تبیین شود.

گام یکم: فضای مجازی را وِل کنید.

سعی کنید عمده تمرکز کسانی که زیرساخت های فناوری اطلاعات آن کشور را در اختیار دارند روی زیرساخت های ارتباطی برای محصولات خودتان متمرکز کنید.

هشتاد درصد ترافیک آن کشور را مخصوص به خود کنید و به گونه ای عمل شود که مسئولان آن کشور به بیشتر کردن پهنای باند برای نرم افزارهای شما افتخار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازیِ رها چطور می تواند به عملیات تروریستی کمک کند؟

فضای مجازیِ رها چطور می تواند به عملیات تروریستی کمک کند؟