مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-25اجتماعي

همه روستاهای بالای 2500 خانوار کتابخانه دار می شود


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: به زودی تمام روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت نیز از نعمت کتابخانه برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ایرج صادقی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از کتابخانه های عمومی استان به ویژگی های خاص آن اشاره کرد و اظهار کرد: خوشبختانه ما هیچ شهر بدون کتابخانه ای نداریم و با استفاده از ظرفیت های اداری و خیّرین تلاش می کنیم به زودی تمام روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت نیز از نعمت کتابخانه برخوردار شوند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با ارائه گزارشی از کتابخانه های فعال در استان بیان کرد: در حال حاضر بیش از 100 کتابخانه در استان فعال است که بخشی از آنها به صورت مشارکتی با دستگاه های مختلف راه اندازی شده است.

صادقی با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های فرهنگی و اجتماعی، خدمات فرهنگی متنوعی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به جامعه ارائه می دهند، بیان کرد: بدون شک حمایت از طرح ها و برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی در نهایت به نفع جامعه است و موجب نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و توسعه فرهنگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای بالای 2500 خانوار کتابخانه دار می شود

همه روستاهای بالای 2500 خانوار کتابخانه دار می شود