مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-25سياسي

مکتب مقاومت دفاع مقدس از مرزها فراتر رفته است/تداوم دفاع و جهاد


مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دفاع مقدس به مکتب مقاومت تبدیل شده است، گفت: این مکتب از جغرافیای ایران فراتر رفته و سنگ بنای مقاومت درفلسطین، - سوریه لبنیان، یمن و غیره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی عصر چهارشنبه در یادواره سرداران، امیران و هزار و 1752 شهید شهرستان بابل با گرامیداشت سالروز سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: فرزندان رزمنده و مؤمن مازندران و بابل در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، خط شکنی و حماسه آفرینی کردند و در شب اول عملیات با عبور از رودخانه کارون 25 کیلومتر پیشرفتی کردند در حالی که بالای سرشان توپخانه وزیرپایشان میدان و جلوی رویشان تیربار بوده است.

وی با اشاره به دلاورمردی های لشکر 25 کربلا و جانفشانی های نیروها و مردم در حماسه خرمشهر اظهار داشت: آن حماسه براساس ایمان، جهاد و شهادت و اطلاعات از امر حضرت امام حاصل شد و با فرمان حضرت امام، دو میلیون نیروی داوطلب وارد میدان نبرد شدند و 167 هزار نیرو از مازندران بوده است.

وی تصریح کرد: رزمندگان و دلاورمردان مازندران کارعظیمی را در دوران دفاع انجام دادند و این استان مهد علمای بزرگی از جمله علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی و غیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب مقاومت دفاع مقدس از مرزها فراتر رفته است/تداوم دفاع و جهاد

مکتب مقاومت دفاع مقدس از مرزها فراتر رفته است/تداوم دفاع و جهاد