مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:422022-05-25ورزشي

موافقت شورای شهر رشت با کمک 500 میلیون تومانی به تیم سپیدرود رشت


در جلسه علنی شورای رشت با لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت به منظور حمایت از این تیم ریشه دار و مردمی موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در چهلمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای بیت المقدس در عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: روز گذشته سالروز آزادسازی خرمشهر بود که در تقویم رسمی کشور به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

  وی به اِشغال خرمشهر توسط رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: صدام و دیگر همدستانش پس از اِشغال خرمشهر در خیالی واهی در تصرف تمام ایران بودند اما با رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و فرمان پذیری بی چون و چرای ملت از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب، تفکر شوم دشمنان به خیالی باطل تبدیل شد و پس از 576 روز مقاومت، نبرد دلیرانه و ایثار مردمِ خرمشهر در کنار نیروهای رزمنده ایران اسلامی، خرمشهر آزاد شد.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) دریای بیکران علم و دارای بیش از چهار هزار نفر شاگرد بود که در مسیر گسترش دین اسلام تلاش فراوانی انجام داد و امیدوارم در تمام امور زندگی از رهروان سیره عملی این امام همام باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای شهر رشت با کمک 500 میلیون تومانی به تیم سپیدرود رشت

موافقت شورای شهر رشت با کمک 500 میلیون تومانی به تیم سپیدرود رشت