مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-25دانش

توسعه خدمات سلامت در گیلان با همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتوها


مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای سازمان انرژی اتمی در نشستی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشت از عزم این سازمان در راستای توسعه خدمات سلامت در استان به ویژه در پزشکی هسته ای و خدمات پیرامونی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز نشست مشورتی توسعه خدمات پزشکی هسته ای در گیلان با حضور سید پژمان شیرمردی، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران با ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه در هر کار جدید و توسعه ای باید مردم از آن منتفع شوند، اظهار کرد: با توجه به تحریم های شدید در تجهیزات پزشکی و سرمایه ای، دارویی و سایر نیازمندی های پزشکی، ظرفیت خوبی در شرکت توسعه کاربرد پرتوها وجود دارد و ما آماده همکاری همه جانبه در این زمینه هستیم.

  ارسلان سالاری با تاکید بر اینکه تولید هر محصول و خدمات در کشور باید با استاندارهای جهانی همخوانی داشته باید، افزود: همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران با دانشگاه علوم پزشکی گیلان می تواند به سبب قرابت این استان با کشورهای همسایه، ارز آوری را به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات سلامت در گیلان با همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتوها

توسعه خدمات سلامت در گیلان با همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتوها