مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-25پزشكي

رشته های مهندسی بافت و سلول درمانی در گیلان راه اندازی می شود


رییس هیئت گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی وزرات بهداشت در ارزیابی خود استعداد گیلان را در پزشکی بازساختی بی نظیر دانست و گفت: باید علاوه بر حفظ رشته های موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جعفر آی امروز در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پزشکی بازساختی در دنیا مطرح بوده و درمان بسیاری از بیماری ها با این علم محقق می شود، اظهار کرد: بسیاری از شرکت های مطرح دنیا اکنون سرمایه های خود را در درمان بیماری ها با علم پزشکی بازساختی هدایت کرده اند و این نشان از آینده این رشته ها حکایت دارد.

  وی با اذعان به این نکته که بیشترین تبادل ارزی دنیا در حوزه پزشکی بازساختی انجام می شود، افزود: گیلان پتانسیل بالایی در پزشکی بازساختی دارد و باید از این ظرفیت ها به درستی بهره گرفته شود.

  رییس هیئت گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی وزرات بهداشت مراکز فعال گیلان در حوزه پزشکی بازساختی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: باید علاوه بر حفظ رشته های موجود، مهندسی بافت و سلول درمانی نیز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شود.

  آی، از عزم دولت در حمایت از دانش بنیان ها خبر داد و بیان کرد: کارگروه فناوری سلامت در وزرات بهداشت با توجه به شعار سال بودجه و اعتبار خوبی را برای پژوهشگران، فناوران و دانش بنیان ها در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های مهندسی بافت و سلول درمانی در گیلان راه اندازی می شود

رشته های مهندسی بافت و سلول درمانی در گیلان راه اندازی می شود