مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-25اجتماعي

توزیع رشته های تحصیلی در کرمان براساس نیاز مناطق صورت می گیرد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رشته های تحصیلی جدید براساس نیاز مناطق درحال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر پارسا در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان بیان کرد: توسعه مهارت های کاربردی و فنی و حرفه ای اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است که استان کرمان در این حوزه پیشگام بوده و با ایجاد هنرستان های تخصصی، به طور قطع یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب تحقق پیدا می کند.

پارسا با تاکید بر توسعه متوازن رشته های تحصیلی خاطر نشان کرد: حضور دانش آموزان در رشته علوم تجربی به مرز هشدار رسیده و باید برنامه ریزی لازم در راستای هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای، ریاضی و فیزیک و علوم معارف انسانی اقدام شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته بیش از 70 درصد هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول کار هستند گفت: اشتغال نقش مؤثری در ریشه کنی فقر، آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم دارد.

اصغر پارسا گفت: پس می توان نتیجه گرفت هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش اقدامی مؤثر در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی و لبیک به بیانات مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رشته های تحصیلی در کرمان براساس نیاز مناطق صورت می گیرد

توزیع رشته های تحصیلی در کرمان براساس نیاز مناطق صورت می گیرد