مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-25پزشكي

خراسان شمالی در رتبه یک واکسیناسیون کرونا قرار گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 75 درصد سلامت مرتبط با سایر دستگاه ها، مردم، سازمان های مردم نهاد غیر از علوم پزشکی است و مشارکت این مجموعه ها می تواند ما را سریع تر به ابعاد سلامت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سید جواد پورنقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دبیر مجمع سلامت استان پیش از ظهر امروز در دومین مجمع سلامت استان اظهار کرد: هدف از این جلسه مشارکت عمومی و سلامت همگانی است که ضامن سلامت همگانی خواهد بود.

وی گفت: حوزه سلامت، حوزه بسیار وسیعی است که شاخص های مختلفی دارد و همه معتقد هستند که قسمت اعظم سلامت به دست افراد و نهادها و دستگاه های دیگری غیر از وزارت بهداشت رقم می خورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: 75 درصد سلامت مرتبط با سایر دستگاه ها، مردم، سازمان های مردم نهاد غیر از علوم پزشکی است و مشارکت این مجموعه ها می تواند ما را سریع تر به ابعاد سلامت رساند.

وی بیان داشت: در اپیدمی کرونا شاهد این قضیه بودیم که اگر قرار بود این موضوع تنها به وزارت بهداشت واگذار شود قطعا موفقیت آمیز نبود، اما تمام دستگاه ها، مردم، سازمان های خصوصی و دولتی پای کار بودند و تا وضعیت کرونا در جامعه بهبود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی در رتبه یک واکسیناسیون کرونا قرار گرفت

خراسان شمالی در رتبه یک واکسیناسیون کرونا قرار گرفت