مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-25پزشكي

گرد و غبار 771 قشموند را راهی بیمارستان کرد


با مراجعه این 771 قشموند دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی جزیره در مقایسه با سه روز قبل که 717 قشموند به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند، این آمار افزایش 54 نفری داشته است.

- سرپرست شبکه بهداشت و درمان قشم اعلام کرد: به دنبال نفوذ گرد و غبار به فضای جزیره طی سه روز گذشته 771 قشموند دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی مراجعه و تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند.

دکتر یاسر مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قشموندان با توجه به ماندگاری گرد و غبار در سطح جزیره و کاهش میدان دید افقی، به ویژه در ساعت های صبح تا ظهر از قرار گیری در فضای باز خودداری کنند.

وی ادامه داد: با مراجعه این 771 قشموند دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی جزیره در مقایسه با سه روز قبل که 717 قشموند به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند، این آمار افزایش 54 نفری داشته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قشم تاکید کرد: تمام افراد به ویژه بیماران، سالمندان، کودکان و مادران باردار حتی الامکان در زمان وقوع پدیده گرد و غبار از منزل خارج نشوند.

دکتر مرادی توضیح داد: بیماران و افراد آسیب پذیر و همچنین افرادی که بدلیل اشتغال به اموری که نیازمند به حضور مستمر در فضاهای باز است، در زمان خروج از منزل از ماسک های فنجانی (P1 - P2) یا ماسک مناسب FFP2 استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار 771 قشموند را راهی بیمارستان کرد

گرد و غبار 771 قشموند را راهی بیمارستان کرد