مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-25دانش

ستاری: اقتصاد دانش بنیان و خلاق را تحول فرهنگی رونق می بخشد


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آخرین بخش سفر به استان گیلان، با حضور در جمع مسئولان استانی از لازمه های رونق اقتصاد دانش بنیان و خلاق گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نشستی با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، علی خیرالدین معاون فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه ها، رییس پارک علم و فناوری و سایر مسئولان استان گیلان از ضرورت ها و اقدامات لازم برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان را تشریح کرد.

ستاری با بیان این که با توجه به تبیین شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب، توجه به ایجاد بسترهای توسعه اقتصاد دانش بنیان ضروری و جدی است، گفت: توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری چیزی جز فرهنگ نیست و باید با نگاهی دوباره، ظرفیت های موجود برای رونق این شکل نو از اقتصاد، شناخته و حمایت شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر شناخت پتانسیل های بومی گیلان برای هدایت و حمایت در مسیر خلق اشتغال و ارزش افزوده، عنوان کرد: استان گیلان با ظرفیت بالا در حوزه نیروی انسانی دانش آموخته، قطب کشاورزی کشاورزی صنایع خلاق و ظرفیت های سرزمینی باید بتواند در تامین امنیت راهبردی غذای کشور نقشی اثرگذار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: اقتصاد دانش بنیان و خلاق را تحول فرهنگی رونق می بخشد

ستاری: اقتصاد دانش بنیان و خلاق را تحول فرهنگی رونق می بخشد