مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-25پزشكي

تکذیب اعادی فردی که گفته بود 30 ساعت زیر آوار بود


دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه ای درباره صحبت های شهروند آسیب دیده در حادثه متروپل که گفته بود 30 ساعت زیر آوار مانده بود توضیح داد.

- ، در توضیحات دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است: به اطلاع می رساند در پی ادعای فردی مبنی بر اینکه در حادثه فروریختن ساختمان، بعد از 30 ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است، بر خود لازم می دانیم تا توضیحات زیر به منظور تنویر افکار عمومی حضور مطالبه گران محترم عنوان می شود .

در این اطلاعیه یادآور شده است: بر اساس وظیفه ذاتی نیروهای امدادگر درمانی در خط دوم حادثه قرار می گیرند و معمولاً پس از اعلام نیاز نیروهای آتش نشان و آواربردار، آمبولانس به خط اول حادثه اعزام می شود .

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در موضوع شب گذشته نیز با توجه به ازدحام امدادگران و نیروهای مردمی اعلام می شود فردی زنده از زیر آوار بیرون آورده شده است و با اعلام درخواست اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه، بلافاصله کارکنان فوریت های پزشکی در محل حاضر و فرد مصدوم را به بیمارستان انتقال می دهند .

در این اطلاعیه بیان شده است: گزارشگر صداوسیمای مرکز آبادان نیز به محض اطلاع از این موضوع برای تهیه گزارش در بیمارستان با فرد مصدوم مصاحبه می کند که در این مصاحبه فرد مدعی می شود که به مدت 30 ساعت در زیر آوار بوده و با کمک کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اعادی فردی که گفته بود 30 ساعت زیر آوار بود

تکذیب اعادی فردی که گفته بود 30 ساعت زیر آوار بود