مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-25سياسي

عدالت آرمان نظام اسلامی است/ضرورت تلاش برای رسیدن به عدالت


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت:جوان امروز از عدالت و مسائل این چنینی حرف می زند، این همان آرمان نظام است که مطرح می شود و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی در هفتمین نشست مجمع پیشکسوتان همدان با بیان اینکه اگر امروز انسان نسبت به نسلی غبطه بخورد، همان نسلی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشت، اظهار داشت: دوران طلایی دفاع مقدس، ایام اللهی است که فرصتی برای رشد بسیاری از جوانان این کشور را فراهم کرد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، یادآور شد: این یک واقعیت است که خداوند متعال برای تحقق اهداف خود از لشکرهایش استفاده می کند.

امام جمعه همدان در ادامه با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است، گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیا الهی بوده، اما دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است.

وی با بیان اینکه هدف از انقلاب، نه برای قدرت رسیدن کسی که برای تحقق حرف خداوند در جامعه بود مطرح کرد: بدون تردید اگر کسی غیر از این هدف انقلاب کرده باشد هم سر خودش کلاه رفته و هم به مردم خیانت کرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه امروز با مشکلاتی در جامعه خصوصاً در عرصه اقتصادی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: اگر جوان امروز از عدالت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آرمان نظام اسلامی است/ضرورت تلاش برای رسیدن به عدالت

عدالت آرمان نظام اسلامی است/ضرورت تلاش برای رسیدن به عدالت