مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-25سياسي

پیشگیری از وقوع جرم اولین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به دنبال پیشگیری از وقوع مشکلات و جرم است.

- ، حجت الاسلام پور خاقان صبح چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت کشور مرهون نیروی نظامی و انتظامی مقتدر و معتقد و مکتبی و در رکاب مردم است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این موارد در نیروی مسلح مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح، صیانت از نیروهای مسلح است، افزود: در هر جایی احتمال تهدید وجود دارد و قطعاً دشمن به دنبال نفوذ در این نیروها است و وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح شناسایی عواملی است که قصد دارند خللی به سلامت و اقتدار این نیروها وارد کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به دنبال پیشگیری از وقوع مشکلات و جرم است و در اجرای بند 5 اصل 156 قانون اساسی این پیشگیری دنبال می شود که در این راستا کلاس های مختلفی برگزار می شود.

کمترین میزان وقوع جرایم در بین نیروهای مسلح کشور و به نسبت در استان مرکزی است حجت الاسلام پور خاقان ادامه داد: کمترین میزان وقوع جرایم در بین نیروهای مسلح کشور و به نسبت در استان مرکزی وجود دارد و این نشانه اهتمام فرماندهان و مسئولین در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع جرم اولین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح است

پیشگیری از وقوع جرم اولین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح است