مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-25پزشكي

توصیه هایی در برابر آلودگی هوای البرز/ از منزل خارج نشوید


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه گروه های حساس در معرض هوای آلوده قرار نگیرند، گفت: استفاده از ماسک برای کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند ضروری است.

- ، محمد نوری سپهر با اشاره به به افزایش شاخص آلایندگی هوای استان البرز اظهار کرد: زمانی که شاخص آلاینده ها به مرز خطر می رسد قرارگرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه های سنی و افراد خطرناک است.

وی با بیان اینکه مادران باردار، سالمندان، بیماران با مشکلات تنفسی، ریوی و … در معرض هوای آلوده قرار نگیرند، تصریح کرد: افراد حتماً در منازل خود بمانند و از قرار گرفتن در محیط باز حتی الامکان خودداری کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: استفاده از ماسک برای کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می کند آلاینده ها آسیب کمتری به بدن بزنند.

نوری سپهر متذکر شد: علل این گرد و غبار و ریزگردها تغییرات اقلیمی و شرایط آب و هوایی و گرم شدن کره زمین و سیاست های غلط و غیر علمی و خارج از قراردادهای بین المللی زیست محیطی است که بشر به کار گرفته است و آب و هوا را دستخوش تغییراتی کرده از جمله سد سازی اخیر برخی کشورها و خشک سالی باعث شده این ریزگردها افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی در برابر آلودگی هوای البرز/ از منزل خارج نشوید

توصیه هایی در برابر آلودگی هوای البرز/ از منزل خارج نشوید