مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-25فرهنگي

از جشنواره کن چه خبر؟


هفتادو پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کن در روزهای میانی برگزاری اش با برخی حواشی روبرو بود؛ مهمترین اتفاق این دوره جشنواره آن است که تا روزهای میانی این معتبرترین رویداد سینمایی جهان هنوز شاهکاری نداشته که بتواند نظرات بخش اعظمی از منتقدان واهالی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برادران لیلا ، با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن است.

این فیلم، در جشنواره کن، در 5 نوبت روی پرده می رود که نخستین نمایش آن، ساعت 15 امروز (چهارشنبه 25 می- 4 خرداد) در گرند لومیر (سالن اصلی جشنواره) خواهد بود.

عجیب اینکه این فیلم فاقد پروانه نمایش است و هیچکدام از مدیران سینمایی هم آن را ندیده اند و در این باره هم هیچگاه پاسخی شنیده نشد.

هنوز کسی نمی داند که قرار است از این جعبه سربسته چه چیزی بیرون بیاید.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از سینما پرس چند روز پیش یعنی یکشنبه 22 می فیلم دیگری با موضوع ایران به نمایش درآمد.

هم زمان با پخش  عنکبوت مقدس  در  فستیوال کن، به کارگردانی علی عباسی و حضور عوامل فیلم روی فرش قرمز، گروهی از معترضان فمینیست با اشاره به فهرست 129 زن کشی در فرانسه از زمان برگزاری آخرین جشنواره کن اعتراضاتی را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جشنواره کن چه خبر؟

از جشنواره کن چه خبر؟