مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-25سياسي

تشکیل کمیته ای در کمیسیون کشاورزی برای حمایت از صنعت دخانیات


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس صنعت دخانیات و تولید توتون و تنباکو را یک صنعت مهم دانست و اظهار داشت: صنعت دخانیات در کشور ظرفیت مهمی دارد چون هم اشتغال زایی خوبی دارد و هم از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

- اخبار شرکت ها؛ محمد جواد عسگری نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه دیروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بخشی از جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، آقای شیخان مدیرعامل دخانیات ایران حضور یافت و گزارشی از صنعت دخانیات کشور، چالش ها، آسیب ها و ضرورت حمایت از تولید ملی و صنعت داخلی کشور ارائه کرد.

وی با اشاره به محتوای گزارش ارائه شده و با بیان اینکه مدیرعامل دخانیات برای توسعه و تقویت صنعت دخانیات ملی و داخلی ایده های خیلی خوبی دارد، افزود: ما موافق مصرف سیگار در کشور نیستیم، اما سوال این است در وضعیتی که در کشور 10 میلیون نفر سیگار و دخانیات مصرف می کنند، باید چه کار کرد؟.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط و استعدادهای کشاورزی در ایران افزود: وقتی ما که شرایط خوب آب و هوایی و همچنین آب و خاک مناسب داریم، باید خودمان محصولات دخانیات را تولید کنیم و اجازه ندهیم شرکت های چند ملیتی مثل آمریکا و انگلیس که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای در کمیسیون کشاورزی برای حمایت از صنعت دخانیات

تشکیل کمیته ای در کمیسیون کشاورزی برای حمایت از صنعت دخانیات