مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-25دانش

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه بناب با دانشگاه آتاترک ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه ارتباطات و ارتقای چشم انداز بین المللی دانشگاه بناب و استفاده هرچه بیشتر این دانشگاه از فرصت ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه های جهان اسلام، - در راستای توسعه ارتباطات و ارتقای چشم انداز بین المللی تفاهم نامه همکاری دانشگاه بناب با دانشگاه آتاترک ترکیه امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه ارتباطات و ارتقای چشم انداز بین المللی دانشگاه بناب و استفاده هرچه بیشتر این دانشگاه از فرصت ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه های جهان اسلام، پروفسور اومر چوماکلی رییس دانشگاه آتاتورک ترکیه، به همراه تنی چند از معاونان و مسئولان این دانشگاه از دانشگاه بناب بازدید کردند.

در طی این بازدید که با میزبانی مجتبی عباسیان سرپرست دانشگاه بناب و هیئت رییسه همراه بود، در خصوص گسترش و تعمیق همکاری های علمی و آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است که دانشگاه بناب و دانشگاه آتاترک ترکیه از چند سال قبل با امضای تفاهم نامه همکاری، روابط علمی و آموزشی گسترده ای دارند.

در این بازدید نیز علاوه بر تمدید تفاهم نامه همکاری مشترک، برای تعریف طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک در خصوص مسائل زیست محیطی، حوزه های تخصصی فنی و مهندسی و همچنین مبادله استاد و دانشجو و برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه بناب با دانشگاه آتاترک ترکیه

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه بناب با دانشگاه آتاترک ترکیه