مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-25سياسي

روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح شاهد اقتدار و بالندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم هستیم و لذا نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور می باشند که همچون دژ محکمی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان عمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در جریان سفر به استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این دیدار با تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام عبداللهی در دوران مسئولیت اظهار کرد: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح شاهد اقتدار و بالندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم هستیم و لذا نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور می باشند که همچون دژ محکمی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان عمل می کنند.

وی افزود: ایجاد امنیت پایدار ، اقتدار آفرینی برای نظام اسلامی، رفع توطئه های دشمنان و خدمت رسانی صادقانه به مردم در عرصه های مختلف از جمله دستاوردهای مهم مجاهدت های نیروهای مسلح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور است

روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور است