مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-25اجتماعي

فردا وضعیت هوای تهران بهتر می شود؟


دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار اعلام کرد: پیش بینی می شود شرایط گرد و غباری در تهران تا فردا به شدت کاهش یابد، البته امروز وضعیت استان های جنوبی بهتر است و، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه منشا گرد و غبار کنونی در کشور خارجی است، گفت: گردوغبار در کشور سوریه شکل گرفته و از آنجا وارد عراق و سپس به سمت کشور ما گسیل شده است.

علی محمد طهماسبی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: دور تا دور کشور از شرق، شمال شرق، جنوب شرق، جنوب، جنوب غرب و غرب کانون های گرد و غباری وجود دارد که وسعت آن ها حدود 270 میلیون هکتار بوده که پهنه بسیار وسیعی است.

وی درباره اعزام هیاتی از ایران به عراق و سوریه با هدف مذاکره درباره گرد و غبار گفت: در دو هفته گذشته با سفرای کشور های سوریه و عراق در تهران نشست داشتیم و پیشنهاداتی ارائه کردیم.

برنامه عمل زیرمنطقه ای را براساس کانون هایی که وجود دارد تهیه کردیم.

زمینه برای اعزام این هیات آماده شده و اینطور نیست که فقط یک هیات اعزام شود در واقع زمینه های آن از دو ماه قبل آماده شده، چون کانون های خارجی وسعت زیادی داشته و مقابله با آن ها نیازمند برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا وضعیت هوای تهران بهتر می شود؟

فردا وضعیت هوای تهران بهتر می شود؟