مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-25سياسي

هدفمندی یارانه ها ضروری و به مصلحت کشور است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هدفمندی یارانه ها به مصلحت مردم و کشور است و اگر اتفاق نمی افتاد کشور در آینده نزدیک با بحران مواجه می شد.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر چهارشنبه در نشست توجیهی اعضای نهضت پیشرفت بانوان اظهار کرد: در عملیات آزاد سازی خرمشهر 20 هزار نظامی عراقی تسلیم اراده بسیجیان انقلابی ایران شدند و این امر در شرایطی رخ داد که بیش از 37 کشور دنیا از آنها حمایت می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که شهدا بزرگترین حجت خدا برای ما هستند افزود: ما در سخت ترین شرایط حق ناامیدی از درگاه خداوند را نداریم زیرا طبق وعده قطعی خداوند، پیروزی نهایی با مومنین است.

گرزین ولایت مداری را بزرگترین ویژگی مومن برشمرد و اضافه کرد: یک انسان مومن همیشه امر ولی خدا را که بر آن تاکید دارد بر همه کارها مقدم می دارد.

وی تاکید کرد: وقتی ولی امر مسلمین بر امر جامع جدیدی تاکید دارند، مومنین باید با همه قوا در راه محقق کردن آن تلاش کنند و هم اکنون تاکید رهبر ما این است که همه در طرح مردمی سازی یارنه ها در کنار دولت بایستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: بنا بر نظر همه کارشناسان جراحی اقتصادی در کشور امر ضروری بود که باید انجام می گرفت در غیر این صورت با توجه به تحولات منطقه و سیاست های نفوذی دشمن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمندی یارانه ها ضروری و به مصلحت کشور است

هدفمندی یارانه ها ضروری و به مصلحت کشور است