مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-25سياسي

ویژه برنامه های شهادت امام صادق(ع) در حرم رضوی برگزار می شود


مدیر مراسم های حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام علی بخشی مدیر مراسم های حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در ایام شهادت رییس مذهب تشیع، ویژه برنامه های متعددی در حرم مطهر امام رضا(ع) تدارک دیده شده است که از پنجشنبه 5 خردادماه آغاز شده و تا شامگاه جمعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شب شهادت ششمین امام شیعیان در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر با سخنرانی حجج اسلام رضایی تهرانی و قرنی و با ذکر مصائب اهلبیت (ع) و قرائت دعای کمیل توسط آقایان ملائکه، قانع و واعظی برگزار می شود.

حجت الاسلام بخشی خاطرنشان کرد: مراسم صبح روز شهادت امام صادق(ع) نیز از ساعت 4:45 صبح با سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی و قرائت دعای ندبه و روضه خوانی توسط علی برادران در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

برنامه مراسم غروب و شام شهادت امام صادق(ع) نیز جمعه ساعت 18 در صحن پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی حجج اسلام رضایی تهرانی و قرنی و مدیحه سرایی و روضه‎خوانی میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در دیگر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی نیز برنامه های سخنرانی، حلقه معرفت، مداحی و روضه خوانی مراسم شهادت امام صادق(ع) ویژه عموم زائران و مجاوران تدارک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شهادت امام صادق(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

ویژه برنامه های شهادت امام صادق(ع) در حرم رضوی برگزار می شود