مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-25اقتصادي

رفع تصرف 113 هزار مترمربع از اراضی خالصه جزیره قشم


رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم از رفع تصرف 113 هزار مترمربع اراضی خالصه در جزیره قشم به ارزش یک هزار و 242 میلیارد و 51 میلیون ریال در 2 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مصطفی مازندرانی در گفت وگوی رسانه ای با اعلام این خبر گفت: طی 2 ماه اخیر بیش از 113 هزار مترمربع اراضی خالصه در 20 نوبت در نقاط مختلف جزیره رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: روستاهای نقاشه، توریان، کووه ای، گیاهدان، سهیلی، شهر درگهان، دوراهی دیرستان – ضلع جنوبی اراضی فرودگاه، سایت شناورسازی و اراضی ضلع شرقی معدن سرسور از جمله نقاطی بودن که رفع تصرف اراضی و تخریب سازه های احداثی غیرمجاز در آن ها انجام شد.

مازندرانی تصریح کرد: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی ربط، به دستور کتبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به مرحله اجرا درآمده است.

وی صیانت و حفاظت از اراضی ملی، دولتی و انفال را جزو اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و افزود: این یگان در راستای مبارزه با زمین خواری در جزیره قشم براساس ماده 690 قانون مجازات اسلامی و بند دوم اصل 156 قانون اساسی ناظر بر احیای حقوق عامه، نسبت به هرگونه زیاده خواهی و دست اندازی به اراضی ملی، دولتی و عرصه های طبیعی قاطعانه و بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 113 هزار مترمربع از اراضی خالصه جزیره قشم

رفع تصرف 113 هزار مترمربع از اراضی خالصه جزیره قشم