مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-25سياسي

قالیباف: مهلت دولت برای ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 4 خردادماه مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد آخرین وضعیت پرداخت مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه .

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با پایان زمان قانونی دولت برای ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور 1400 اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 4 خردادماه مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد آخرین وضعیت پرداخت مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا و نحوه توزیع منابع اختصاص یافته در اخطاری با استناد به اصول 3 و 29 قانون اساسی اظهار داشت: با وجود اینکه مجلس موضوع را تصویب و مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید کردند، منابع مذکور با تاخیر تخصیص یافت به نحوی که روزی 700 نفر بر اثر کرونا کشته شدند.

وی افزود: بنده تقاضای تحقیق و تفحص دارم چرا که با توجه به زیرساخت های بهداشتی استان گلستان و همچنین دومین یا سومین استانی که بیشترین کشته را داشت، تخصیص اعتبار به گلستان بسیار کم بود و این موضوع در گزارش کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مهلت دولت برای ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده

قالیباف: مهلت دولت برای ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده