مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-25سياسي

جشنواره «نقد برتر» در هفته قوه قضاییه سال 1401 برگزار می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: جشنواره «نقد برتر» در هفته قوه قضاییه سال 1401 و  با هدف شناسایی نقدهای برتر و کاربردی در مورد دستگاه قضایی برگزار می شود.

- زنجان-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: جشنواره نقد برتر در هفته قوه قضاییه سال 1401 و  با هدف شناسایی نقدهای برتر و کاربردی در مورد دستگاه قضایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تقی فتحی قبل از ظهر چهارشنبه در جنع خبرنگاران گفت: فراخوان جشنواره منتشر شده و شرکت کنندگان تا 15 خرداد فرصت دارند تا آثار خود را از طریق نشانی اینترنتی www.

Naghd.

eadl.

ir به دبیرخانه ارسال کنند.

کار داوری ابتدایی یا پایش در دبیرخانه و داوری نهایی توسط متخصصین و کارشناسان خبره صورت میگیرد.

سپس از نقدهای برتر منتخب توسط داوران در اختتامیه جشنواره که در هفته قوه قضاییه برگزار خواهد شد، ضمن معرفی، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در راستای اجرای مأموریت های قوه قضاییه خصوصاً احیا حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی های مشروع که در اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی پیش بینی شده است و نیز راهکارهای مندرج در سند تحول قضایی با عنوان تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضاییه … برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «نقد برتر» در هفته قوه قضاییه سال 1401 برگزار می شود

جشنواره «نقد برتر» در هفته قوه قضاییه سال 1401 برگزار می شود