مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-25سياسي

الگوگیری از آزادسازی خرمشهر باعث رفع مشکلات می شود


فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خرمشهرهای زیادی در پیش رو است، گفت: الگوگیری از تفکری که باعث آزادسازی خرمشهر شد، مشکلات را رفع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یکی از آن خرمشهرها بود که سپاه در کنار کادر درمان قرار گرفت تا مشکلات مردم را حل کند زیرا خدمت به مردم را تکلیف خود می داند.

فرجی با تقدیر از کادر درمان که در ایام سخت کرونا عاشقانه به مردم خدمت کردند، گفت: امروز در دیگر کارزارها نیز با الگو گیری از آزادسازی خرمشهر می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته مقابل استکبار ایستاده ایم، اضافه کرد: مشی استکبار در تقابل با انسانیت و مسیر الهی است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال احیا ارزش ها و قداست هاست؛ بدین جهت در مقابل با استکبار قرار گرفته ایم.

فرجی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که ما را دچار آسیب کند، عنوان کرد: در بخش های نظامی و ایمنی دشمن نتوانست آسیبی ایجاد کند، اما امروز با تغییر مدام تاکتیک و ابزار به دنبال آن است فکر، اندیشه و باور جامعه را در مسیر خوی شیطانی قرار دهد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی در انتها گفت: ما نیز در برابر دشمن مدام تغییر تاکتیک و ابزار می دهیم و این نبرد 43 سال قبل شروع شده و ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از آزادسازی خرمشهر باعث رفع مشکلات می شود

الگوگیری از آزادسازی خرمشهر باعث رفع مشکلات می شود