مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-25سياسي

برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها شبانه در دیشموک


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تیراندازی های شبانه در دیشموک گفت: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه های امنیتی و نظامی با هرگونه بی نظمی و ناامنی برخورد قاطع همراه با اقتدار نظامی را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، امروز در نشستی در مسجد صاحب الزمان(عج) دیشموک با حضور مسوولان رییس کلانتری دیشموک معارفه شد و از رییس پیشین تجلیل شد.

سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در این نشست ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: پیروزی خرمشهر با همت مردم به رهبری و فرمان ولی فقیه بوده است.

وی در ادامه گریزی به اقدامات اخیر در شهرستان کهگیلویه داشت و گفت: در خصوص عملکرد پلیس در دو ماه اخیر 31 درصد افزایش کشف، 100 درصد افزایش دستگیری سارقان، توقیف 300 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و جمع آوری 123 معتاد متجاهر و معرفی به دستگاه قضایی را داشتیم.

موسوی گفت: پلیس در زمینه کشف سلاح در مراسمات عزاداری و شادی با هیچ کس تعارفی ندارد و با کسی مماشات نخواهد کرد و در صورت مشاهده تیراندازی برابر قانون با فرد متخلف برخورد و به مقام قضایی معرفی می شود که در همین زمینه کشف 73 درصد را داشتیم.

وی با بیان اینکه کاهش 60درصدی نزاع دسته جمعی در سطح شهرستان کهگیلویه را داشتیم عنوان کرد: خوشبختانه درگیری ها با مشارکت مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها شبانه در دیشموک

برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها شبانه در دیشموک