مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-25سياسي

احیای بیش از 2 هزار واحد صنعتی جدید در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی رسولیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه 844 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: بر اساس آمار 49 هزار و 200 واحد تولیدی با یک میلیون نفر اشتغال مستقیم  در نواحی صنعتی کشور فعال هستند.

وی احیای واحدهای راکد اولویت را یکی از اولویت های دولت دانست و گفت:  تعداد 12 هزار واحد تولیدی راکد در کشور شناسایی شده که دو هزار و 67 واحد سال گذشته احیا شدند.

معاون وزیر صمت با تأکید بر لزوم توجه به فعال شدن واحدهای تولیدی غیر فعال در کشور افزود: در سال جدید دو  هزار واحد راکد صنعتی دیگر  توسط دولت احیا می شود.

رسولیان با اشاره به نقش واحدهای دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد: حمایت از واحدهای دانش بنیان از دیگر برنامه ها و اولویت های دولت است، لذا امسال به دنبال دریافت مجوز 40 شهرک فناور برای استقرار واحدهای دانش بنیان در این شهرک ها هستیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 واحد در کشور ظرفیت دانش بنیان شدن دارند، گفت: حمایت از واحدهای دانش بنیان را به عهده داریم و تهیه زمین برای این واحدها در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/84007


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 2 هزار واحد صنعتی جدید در کشور

احیای بیش از 2 هزار واحد صنعتی جدید در کشور