مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-25حوادث

یک کارگاه طلاسازی در اصفهان به طور کامل در آتش سوخت+عکس و فیلم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق کارگاه طلاسازی در کوچه یخچال اصفهان و سوختن صددرصدی آن خبر داد.

- فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 5 و 19 دقیقه صبح امروز به سازمان آتش نشانی استشمام بوی دود در منطقه بازار انتهای کوچه یخچال گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه های شماره 4، 5، 9 و 17 اعزام شدند و با تفحص بسیار سریع محل در انتهای یکی از سراها که یک کارگاه طلاسازی بود، پیدا شد و اگر دقایقی دیرتر محل حریق پیدا شده بود به طور قطع سراها و مغازه های جانبی نیز درگیر حریق شده بودند.

  کاوه آهنگران با بیان اینکه یک کارگاه طلاسازی با سه سالن تودرتو با موقعیت بسیار خاص و دسترسی بسیار سخت طعمه حریق شده بود، گفت: 11 سیلندر 11 کیلویی گاز و 4 سیلندر اکسیژن و کمپرسور باد داخل کارگاه بود و بسیار حریق خطرناکی برای آتش نشانان بود و اگر یکی از این کپسول ها منفجر می شد، تلفات جانی داشتیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کارگاه صددرصد در آتش سوخت، بیان کرد: هنر آتش نشانی این بود که از رسیدن آتش به مغازه های جانبی و سقف بازار جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگاه طلاسازی در اصفهان به طور کامل در آتش سوخت+عکس و فیلم

یک کارگاه طلاسازی در اصفهان به طور کامل در آتش سوخت+عکس و فیلم